De bloggers van maudebbekink.nl verlenen regelmatig hun medewerking aan artikelen over consumentenpsychologie, marketing en omgevingspsychologie. Heb jij interesse in onze visie op deze onderwerpen? Neem dan gerust contact op of bel 06 80 10 55 54.
![]() |
Hoe verleiden webwinkels jou om iets te kopen? » Lees het artikel via Blendle |
![]() |
Maud vertelt in de Quest Psychologie hoe Funda.nl inspeelt op (onbewust) consumentengedrag. » Lees het artikel via Blendle |
![]() |
Interview met Maud: “Beperk je niet tot de uitkomst van een conversietest, kijk ook naar de verklaring voor het gedrag” |
![]() |
Maud werd geïnterviewd over trends in online consumentengedrag met betrekking tot de modewereld. |
![]() |
Maud Ebbekink deelt het geheim van het winkelbrein. » Lees dit artikel |
![]() |
Maud Ebbekink legt uit waarom “all-inclusive” concepten zo populair zijn. » Lees dit artikel |
![]() |
Maud Ebbekink onthult a.d.h.v. een panoramafoto de stille verleiders van een supermarkt. » Lees dit artikel |
![]() |
Maud Ebbekink legt uit welke psychologische verleiding je vindt in een winkelcentrum. |
![]() |
Psychologie in de horeca; welke technieken kunnen horecazaken inzetten om zich te onderscheiden van hun concurrenten? |
![]() |
Consumentenpsycholoog Maud Ebbekink legt uit hoe muziek invloed heeft op ons koopgedrag. » Bekijk het item (online stream) |
![]() |
In Editie NL vertelt Maud of we stoppen met auto rijden wanneer de benzineprijs boven de €2,- grens komt. » Bekijk de uitzending (online stream) |
![]() |
In het tv-programma ‘En dan nog even dit’ worden voorbeelden uit de consumentenpsychologie gedeeld. » Bekijk de uitzending (online stream) |
![]() Evers staat op |
ConsumPsy geeft live uitleg over marketingpsychologie in Evers staat op 538. » Luister de opname |
![]() |
“Je betaalt voor de naam – graag zelfs” » Lees dit artikel |
![]() |
“De magie van Louis Vuitton & Co.” » Lees dit artikel |
![]() |
“De verleiding van het schap” » Lees dit artikel |
![]() |
“TamTam” » Lees dit artikel |
![]() |
“Een aanbieding is net zo opwindend als sex” |
![]() |
“Een aanbieding is net zo opwindend als sex” |
![]() |
“Zorg voor jezelf – de psychologie van luxe merken” » Lees dit artikel |