Workshop: ‘Het geheim van het consumentenbrein’ 4 april 2013

6 november 2012 | In Marketingpsychologie | door

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het volgen van deze workshop wel beter. In werkelijkheid laat het brein van consumenten zich eenvoudig beïnvloeden door marketeers en verkopers. In deze workshop worden de geheimen van het consumentenbrein blootgelegd en wordt onthuld op welke wijze je consumenten kan motiveren om bij jou te kopen en niet bij een concurrent.

 
Workshop: ‘Het geheim van het consumentenbrein:
de psychologie van ons aankoopgedrag’

Donderdag 4 april 2013

 
Wil je weten…

  • hoe ons brein aankoopbeslissingen neemt?
  • of de koopknop echt bestaat?
  • hoe groot de invloed van het onbewuste brein is in aankoopgedrag?
  • hoe je zelf technieken uit de consumentenpsychologie kan toepassen?
  • hoe je voorop kan lopen in de ontwikkelingen op het gebied van marketing?
  • hoe je je concurrenten voorblijft?
     

 

Nieuwe inzichten uit theorie én praktijk

In deze workshop worden inzichten uit de wereld van de psychologie, gedragswetenschap en marketing vertaald naar waardevolle eye-openers. U wordt verrast door praktische, verrassende en nuttige inzichten die u kunt gebruiken om uw communicatie- en marketinguitingen te verbeteren. Allemaal gebaseerd op baanbrekend en recent wetenschappelijk onderzoek.
 

consumentenbreinWat levert deze workshop je op?

  • Je leert hoe je als ondernemer, marketeer of verkoper je voordeel behaalt uit de kennis over ons onbewuste brein.
  • Waardevolle eye-openers over het consumentenbrein.
  • Kant-en-klaar bruikbare technieken om morgen zelf toe te passen.
  • De nieuwste inzichten van recente wetenschappelijke ontdekkingen uit de consumenten- psychologie en marketing.
  • Je bereikt makkelijker je doel, doordat je leert welke technieken je wanneer kunt inzetten.
     

 

Voor wie is deze workshop geschikt?

  • Ondernemers
  • ZZP’ers
  • Verkopers
  • Marketeers
     

 

Programma ‘Het geheim van het consumentenbrein’

Ontvangst: 13.00 uur
Aanvang: 13.30 uur
Locatie: Enschede
 

  • BLOK 1: Hoe neemt ons brein aankoopbeslissingen?
    » Aankoopgedrag door het onbewuste brein
  • BLOK 2. Hoe overtuig je het onbewuste brein?
    » De wetenschap van het overtuigen
  • BLOK 3. Hoe beïnvloed je de onbewuste besluitvorming in ons brein?
    » Valkuilen in de besluitvorming
    » Prijspsychologie
  • BLOK 4. Overtuig zelf het onbewuste brein
    » Zelf aan de slag met consumentenpsychologie
    » Feedback en kennisdeling

Borrel en gezellig napraten vanaf 16.30 uur
  

Hoe schrijf ik me in?

Wil je je inschrijven voor de workshop ‘Het geheim van het consumentenbrein’? Klik dan op de volgende link om naar de site van ConsumPsy te gaan, waar je het aanmeldformulier kunt invullen. Na aanmelding krijg je een mail met alle benodigde informatie zoals adres, routebeschrijving, factuur en toegangsbewijs. Maar wacht niet te lang met inschrijven, want er zijn slechts 15 plaatsen beschikbaar!
» Meld je aan op ConsumentenPsychologie.nl
 

 

Je trainers voor deze workshop

consumentenpsycholoog Maud Ebbekink Maud Ebbekink, consumentenpsycholoog
Maud is één van de weinige consumentenpsychologen die Nederland kent. Ze zet haar unieke kennis over marketing- en consumentenpsychologie in om bedrijven te adviseren om hun marketinguitingen onweerstaanbaar en winstgevender te maken.Ook bekend van:
  logo rtl4logo de volkskrantlogo mind magazinelogo de telegraaf
marketingexpert Jorik Heins Jorik Heins, marketingexpert
Jorik is een marketingexpert met een passie voor de psychologie achter de marketing. Door het combineren van jarenlange ervaring als eigenaar van Marketingman BV en zijn werk als marketingconsultant bij ConsumPsy, weet hij als geen ander op welke manieren consumenten te beïnvloeden zijn met marketingpsychologie.Ook bekend van:
  logo rtl4logo tv oostlogo radio 538AD logo

 consument
 
Inschrijven voor de workshop ‘Het geheim van het consumentenbrein’

Wees er snel bij, want er is slechts plaats voor 15 deelnemers. VOL=VOL!

» Ja, ik wil donderdag 4 april 2013 bij de workshop zijn!
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

Maud Ebbekink

Over de auteur

Ik, Maud Ebbekink, ben consumentenpsycholoog en oprichter van ConsumPsy. Ik maak websites gebruiksvriendelijker en winstgevender dankzij website-analyses en conversie-optimalisatie. Hierbij gebruik ik krachtige technieken uit de neuromarketing, online persuasion en conversiepsychologie. Ook train en adviseer ik marketeers en ondernemers bij de optimalisatie van hun site (zie ook de training 'Master Online Overtuigen' en 'Schrijven voor meer conversie').

Tags: , ,


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

GRATIS E-BOOK!

training schrijven voor meer conversie

Informatie