Wat zie jij in dit logo?

7 juni 2011 | In Marketingpsychologie | door

Het ontwerpen van een logo voor een -eigen-  gloednieuw bedrijf is altijd spannend. Zeker wanneer je werkt met vormen die associaties moeten oproepen.  Om zeker te weten dat het logo de juiste associatie opwekt, wil ik jullie vragen je fantasie te laten gaan. Ik heb de bedrijfsnaam weggelaten om er zeker van te zijn dat dit geen invloed heeft op je associatie. Wat zie jij in deze vorm?

Maud Ebbekink

Over de auteur

Ik, Maud Ebbekink, ben consumentenpsycholoog en oprichter van ConsumPsy. Ik maak websites gebruiksvriendelijker en winstgevender dankzij website-analyses en conversie-optimalisatie. Hierbij gebruik ik krachtige technieken uit de neuromarketing, online persuasion en conversiepsychologie. Ook train en adviseer ik marketeers en ondernemers bij de optimalisatie van hun site (zie ook de training 'Master Online Overtuigen' en 'Schrijven voor meer conversie').

Tags: ,


7 reacties op “Wat zie jij in dit logo?

  1. Tnx voor alle reacties via de site en via Twitter!

    Uitkomst van de reacties:
    9 x hersenen
    5 x tekstballon

    Ik weet genoeg en zal het meenemen in mijn ontwerp!

  2. Ik zie

    – Hersenen,
    – Wolk –> Creativiteit, innovatie ( maar misschien ben ik wat meer ruimdenkend )

  3. In eerste instantie ook hersenen,

    maar als je heel lang blijft staren…zou het ook een heel naar micro-organisme kunnen zijn :)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

GRATIS E-BOOK!

training schrijven voor meer conversie

Informatie