Reactie van de UT op mijn blog

12 augustus 2009 | In Marketingpsychologie | door

Mijn vermoeden werd vanmiddag bevestigd. Op de UT wordt mijn blog ook gelezen. Vanmiddag werd ik zelfs gebeld door de Universiteit Twente over de inhoud van mijn blog. Lees hier hun reactie.

Nieuw logo universiteit twente

De UT wilde per telefoon nogmaals duidelijk aangeven dat het gaat om concept ontwerpen. In mijn vorige artikelen heb ik een aantal concept ontwerpen getoond. De medewerkster van de Universiteit Twente gaf aan dat het zeer waarschijnlijk is dat de definitieve ontwerpen er anders uitzien. (Verstandig) Hierbij gaat het o.a. over de afbeeldingen die ik heb geplaatst van de UT instituten.

Daarnaast gaf de UT medewerkster aan dat afgelopen weken de instituten zelf een ‘universele vorm’ hebben gekozen. Hierbij werd ook gelet op of de vorm past bij waar het instituut voor staat. (Goed idee, helemaal mee eens) De concept afbeelding van de MESA+ is bijvoorbeeld gewijzigd. Ik heb bevestigd gekregen dat MESA+ niet gekozen heeft voor de ‘spaghetti vorm’ op een knalroze achtergrond die op mijn blog getoond is bij de conceptern. Ze hebben gekozen voor een andere universele vorm. Tevens werd nogmaals benadrukt dat ook de fel gekleurde achtergrond bij de instituten een concept is. De definitieve ontwerpen worden op 31 augustus bekend gemaakt. (spannend)

Er werd mij tevens vriendelijk (doch dringend) verzocht de motto poster te verwijderen die in mijn bericht staat. De medewerkster die op de poster staat ervoer het als onprettig om op mijn blog te staan. (Als je op de foto gaat om op een A1 poster te komen, wat is er dan mis met een miniatuur foto op een blog?) Maar ik ben de beroerdste niet, ik heb de poster ingeruild voor een aantrekkelijke man. Hij vond het overigens wel prima om op mijn blog te staan (Yeah!).

Ik wil de Universiteit Twente middels mijn blog nogmaals laten weten dat ook zij vrij zijn reacties te plaatsen op mijn blog. Ook reacties van Studio Dumbar zijn van harte welkom. Dat zou zelfs erg leuk zijn voor de lezers van dit blog. Wellicht is het voor de UT leuk om een ‘maandelijkse’ update te geven op mijn blog over de invoering van de nieuwe huisstijl. Mijn blog staat immers zeer hoog in de zoekresultaten van Google als je zoekt op de nieuwe huisstijl van de UT… Daar kun je maar beter gebruik van maken!nieuwe-huisstijl-ut

Over de auteur

Ik, Maud Ebbekink, ben consumentenpsycholoog en oprichter van ConsumPsy. Ik maak websites gebruiksvriendelijker en winstgevender dankzij website-analyses en conversie-optimalisatie. Hierbij gebruik ik krachtige technieken uit de neuromarketing, online persuasion en conversiepsychologie. Ook train en adviseer ik marketeers en ondernemers bij de optimalisatie van hun site (zie ook de training 'Master Online Overtuigen' en 'Schrijven voor meer conversie').

Tags: , , ,


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

GRATIS E-BOOK!

training schrijven voor meer conversie

Informatie