In de media

De bloggers van maudebbekink.nl verlenen regelmatig hun medewerking aan artikelen over consumentenpsychologie, marketing en omgevingspsychologie. Heb jij interesse in onze visie op deze onderwerpen? Neem dan gerust contact op of bel 06 80 10 55 54.

 

Artikelen, tv- en radio-items van consumentenpsycholoog Maud Ebbekink

Quest logo Hoe verleiden webwinkels jou om iets te kopen?
» Lees het artikel via Blendle
Quest logo Maud vertelt in de Quest Psychologie hoe Funda.nl inspeelt op (onbewust) consumentengedrag.
» Lees het artikel via Blendle
logo emerce Interview met Maud:
“Beperk je niet tot de uitkomst van een conversietest, kijk ook naar de verklaring voor het gedrag”
grazia logo Maud werd geïnterviewd over trends in online consumentengedrag met betrekking tot de modewereld.
logo De Telegraaf Maud Ebbekink deelt het geheim van het winkelbrein.
» Lees dit artikel
logo het parool Maud Ebbekink legt uit waarom “all-inclusive” concepten zo populair zijn.
» Lees dit artikel
logo leeuwarder courant Maud Ebbekink onthult a.d.h.v. een panoramafoto de stille verleiders van een supermarkt.
» Lees dit artikel
logo Algemeen Dagblad Maud Ebbekink legt uit welke psychologische verleiding je vindt in een winkelcentrum.
heineken bierblad Psychologie in de horeca; welke technieken kunnen horecazaken inzetten om zich te onderscheiden van hun concurrenten?
logo Editie NL Consumentenpsycholoog Maud Ebbekink legt uit hoe muziek invloed heeft op ons koopgedrag.
» Bekijk het item (online stream)
logo rtl4 In Editie NL vertelt Maud of we stoppen met auto rijden wanneer de benzineprijs boven de €2,- grens komt.
» Bekijk de uitzending (online stream)
rtv oost In het tv-programma ‘En dan nog even dit’ worden voorbeelden uit de consumentenpsychologie gedeeld.
» Bekijk de uitzending (online stream)
radio 538
Evers staat op
ConsumPsy geeft live uitleg over marketingpsychologie in Evers staat op 538.
» Luister de opname
logo de Volkskrant “Je betaalt voor de naam – graag zelfs”
» Lees dit artikel
logo Glamour “De magie van Louis Vuitton & Co.”
» Lees dit artikel
logo De Telegraaf “De verleiding van het schap”
» Lees dit artikel
logo Adformatie
“TamTam”
» Lees dit artikel
logo goedemorgen nederland “Een aanbieding is net zo opwindend als sex”
logo Avondspits “Een aanbieding is net zo opwindend als sex”
logo Mind Magazine “Zorg voor jezelf – de psychologie van luxe merken”
» Lees dit artikel

 

GRATIS E-BOOK!

training schrijven voor meer conversie

Informatie

GRATIS Turbotraining

Schrijven voor meer verkoop

Meer online bestellingen, klanten en offerteaanvragen behalen... En dat zonder grote investering van tijd of geld.

Wat zou het jou opleveren als je binnen 15 minuten een webtekst kan herschrijven voor meer verkoop?

Ik vertel je een aantal knallers van schrijftechnieken.

GRATIS turbotraining schrijven voor meer verkoop