ConsumPsy in de media
Maud Ebbekink werkt regelmatig mee aan artikelen en radio en tv programma's over consumentenpsychologie, marketingpsychologie en online consumentengedrag. Ben je bezig met een artikel of programma en wil je de visie van een consumentenpsycholoog? Neem dan contact op (06 - 80 10 55 54).
Recente artikelen, tv- en radio-items van ConsumPsy
|
Hoe verleiden webwinkels jou om iets te kopen? Consumentenpsycholoog Maud Ebbekink legt het uit in een artikel van 5 bladzijden in de Quest.
|
|
Maud vertelt in de Quest Psychologie hoe Funda.nl inspeelt op (onbewust) consumentengedrag. |
|
Interview met consumentenpsycholoog Maud Ebbekink: |
|
Maud werd geïnterviewd over trends in online consumentengedrag in de modewereld. |
|
Maud onthult het geheim van het winkelbrein. » Lees dit artikel |
|
Maud legt uit waarom "all-inclusive" concepten zo populair zijn. » Lees dit artikel |
Maud legt uit welke psychologische verleiding je vindt in een winkelcentrum. |
|
Consumentenpsycholoog Maud Ebbekink legt uit hoe muziek invloed heeft op ons koopgedrag. » Bekijk het item (online stream) |
|
In Editie NL vertelt Maud of we stoppen met auto rijden wanneer de benzineprijs boven de €2,- grens komt. » Bekijk de uitzending (online stream) |
|
"Je betaalt voor de naam - graag zelfs" » Lees dit artikel |
|
"De magie van Louis Vuitton & Co." » Lees dit artikel |
|
|
"De verleiding van het schap" |
"TamTam" » Lees dit artikel |
|
"Een aanbieding is net zo opwindend als sex" |
|
"Een aanbieding is net zo opwindend als sex" |
|
"Zorg voor jezelf - de psychologie achter luxe producten" » Lees dit artikel |